SaraIdaSofia! -

En bra start på dagen! <3

Började morgonen ypperligt bra måste jag erkänna! 
Kan börja med att berätta om gårdagen, var på biblioteket med Svea och hon fick en bok och sedan åkte vi ut på udden! Myste ner oss i soffan och tände massa ljus och gjorde en brasa i väntan på mormorn! När lena kom hem kröp loppan i säng och jag och mamma satt å snacka skit i soffan hela kvällen! 
Vaknade utvilad imorse, tog dessutom en timmas sovmorgon och fick nykokat kaffe och frukost på sängen! Snacka om lyx! Så jag och Svea satt nöjda å fikade i sängen! 
Nu är jag på jobbet och har just tagit en kaffe-paus! 
Idag blir en bra dag känner jag på mig! 
Sen ikväll är det match! 17:30 på Storsjö!! Kom å heja ;)

Nu ska jag återgå till kaffet och jobbet! Ha en fin dag! Pussåkram <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0