SaraIdaSofia! -

Sjukstuga!!

Har förflyttat mej från soffan till sängen och Svea från sin säng till våran säng! Mitt lilla hjärta har 40° feber och en hemsk hosta som väcker henne stup i kvarten!! Stackars liten <3
Har även jag börjat känna mej krasslig och det var ju inte alls vad jag planerat för, var ju lite halvrisig i början av veckan men sen avtog det som och jag kände mej sjukt lättad över att jag inte behövde bli helt sängliggandes och nu verkar det som allt kommit tillbaka fast 10 ggr värre! Förhoppningsvis känns det bättre imorgon! (Kan ju försöka lura mej själv iaf) ;P
Mår jag bättre så väntar kräftskiva oxh galej med bäste laget!
Mår jag sämre så kommer jag spendera hela dagen och kvällen däckad i soffan utan att göra ett skit! Så ni förstår kanske varför jag hoppas på alternativ ett!?
Heja friskheten!
Godnatt

Trackback
RSS 2.0