SaraIdaSofia! -

Summer, where did u go?

Känns som det var nyss jag låg på stranden på kefalonia och sipprade på en drink!! Men imorse när jag skulle på jobbet så var det 2°c ute!! 2 grader!? 
Hösten är alltså här och hur ogärna jag än vill inse det så verkar den ändå komma! 
Jag trivs inte alls med kyla och rusk (ja jag bor på fel ställe) 

MEN jag tänkte faktiskt ge denna höst en chans! 
Jag ska försöka tycka om hösten! 
Wish me luck! 

Nu sitter jag på jobbet, frukostpaus och det slog mig just att det är knappt 3 jobbdagar till helg! Kändes ju inte alls fel, kalasskönt att vara ledig på fredag kan jag meddela :) 
Nu ska jag återgå till jobbet! Ha en fin tisdag! Pussåkram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0