SaraIdaSofia! -

Nu ska ni få höra!!

Gokväll! 
Just hemkommen från en riktigt bra träning med mitt kära lag! Dagen har annars bestått av jobb och en cykeltur! Inte så mkt mer om jag ska vara ärlig! 

Kan också nu berätta att nu är det helt säkert! På måndag börjar jag min utbildning! Nagelterapeut nästa :) 
Kommer bli grymt och jag är sjukt laddad! Kommer dock göra denna utbildning utöver mitt heltidsjobb så är jag asocial dom kommande veckorna så vet ni helt enkelt vad det beror på ;P 
Fokus kommer alltså ligga på Svea, jobb, utbildning och träning! Så återstår att se hur mkt tid jag kommer ha till övers till annat ;P

Bjuder på några bilder och sen ska jag njuta av två lediga dagar! 👌 

Helt klart bästa laget 



Välkommen sol 


Bud på tropikhuset 


Världens bästa Svea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0